Kategoria: Pozycjonowanie

Od 2005 kiedy to Google wprowadziło atrybut rel=”nofollow” nie było żadnych zmian w dodawaniu atrybutów do linków. Rel=”nofollow” miał na celu walkę ze spamem, tak aby roboty Google nie przechodziły do kolejnych stron (atrybut oznacza po prostu nie podążaj dalej), a nasza strona nie przekazywała „mocy” kolejnym stronom. Dwa dni temu Google zapowiedziało jednak dodanie […]

Na swoim oficijalnym blogu Google poinformowało, że będzie promować strony internetowe, które wykorzystują protokuł SSL. Przeczytać o tym możecie tutaj. Dla Google bezpieczeństwo danych już od dłuższego czasu ma bardzo wysoki priorytet, warto przypomnieć, że jeszcze nie dawno zablokowali Gmaila, a następnie również komunikację z wyszukiwarką.   Wdrożenie protokołu HTTPS jest często problematyczne, a wielu webmasterów zapomina […]

Większość osób korzystających z Internetu szuka wielu informacji za pomocą wyszukiwarek. Nie inaczej jest w przypadku poszukiwań np. fryzjera w naszej okolicy. Większość osób po prostu wpisze w wyszukiwarkę „fryzjer NAZWA MIASTA”, tym samym otrzymując listę interesujących ją adresów, z którymi warto się skontaktować.   Google bardzo przyjemnie serwuje nam te informacje. Dzięki swojemu mechanizmowi opartemu na geolokalizacji […]

Google zaczął przygotowywać się do aktualizacji algorytmu, który zapowiedziany został na 21 kwietnia i ma być związany z mobilnymi wynikami wyszukiwania. Tak więc jeśli Twoja strona nie jest dostosowana do przeglądania jej za pomocą smartfonów, radzę koniecznie się na to przygotować i wprowadzić odpowiednie zmiany u siebie. Nie dostosowanie się do zmian jakie wprowadza Google […]

Linki dofollow, jak i nofollow powinnien potrafić rozróżnić każdy pozycjoner, jak również osoba, która wykorzystuje content marketing, w tym również właściciele sklepów, którzy sami prowadzą kampanie marketingowe. O ile Ci pierwsi nie mają problemu z rozróżnieniem tego (przynajmneij tak mi się wydaje), o tyle w innych grupach nie jest to już takie proste i oczywiste. […]