Kategoria: Poradnik

Od 2005 kiedy to Google wprowadziło atrybut rel=”nofollow” nie było żadnych zmian w dodawaniu atrybutów do linków. Rel=”nofollow” miał na celu walkę ze spamem, tak aby roboty Google nie przechodziły do kolejnych stron (atrybut oznacza po prostu nie podążaj dalej), a nasza strona nie przekazywała „mocy” kolejnym stronom. Dwa dni temu Google zapowiedziało jednak dodanie […]

W nocy każda z osób, która ma dodaną swoją witrynę do Google Search Console otrzymała maila z komunikatem: „Niezabezpieczone pobieranie haseł będzie powodować wyświetlanie w przeglądarce Chrome w 56 ostrzeżeń dla strony internetowej http://nazwastrony.pl”. Mail zawierał taką treść:   W treści wiadomości email, możemy się dowiedzieć, że od października 2017 – przeglądarki – a napewno […]

Wdrażasz właśnie certyfikat SSL i zastanawiasz się czy o czymś nie zapomniałeś? Postaramy się w paru punktach przedstawić o czym koniecznie musisz pamiętać wdrażająć protokół HTTPS.   Aktualizacja adresów plików i grafik Często po wdrożeniu cerfyfikatu i wpisaniu poprawnego adresu z https:// nie pojawia nam się zielona kłódka przy adresie, tylko szara lub czerwona. Ma to […]

Już za dwa dni Święta, dla wielu sklepów internetowych kończy się już gorący okres zakupowy i nadchodzi okres spokoju, kiedy możemy zająć się sprawami mniej pilnymi. Nie oznacza to oczywiście, że w okresie Świąt nie będzie zamówień, tym bardziej dziwi mnie decyzja jednego ze sklepu (dość popularnego), który oferuje gry planszowe i postanowił na okres […]

Nie tak dawno pisałem o tym jak wybrać odpowiednią dla siebie domenę, tym razem opiszę jak ją kupić i gdzie najlepiej. Wpis ten powstał, gdyż często od klientów dostawałem wiadomości: czemu ta domena jest teraz taka droga, jak płaciłam za nią tylko 1zł, a teraz nagle 130zł.   Wiele osób nacieło się na takie przypadki, […]

Wiele osób ropoczynających swój biznes internetowy często zastanawia się jaką domenę wybrać, pierwszym problemem jest nazwa, drugim jakiego typu ma być ta domena. Każdy jednak wie, że wybór odpowiedniego adresu internetowego może być kluczowy dla biznesu, a to zadanie nie jest proste i z każdym dniem staje się coraz trudniejsze, gdyż rynek domen stale się kurczy. […]